1403/2/9

کد خبر: 137339

1402-12-27 19:29:19

رئیس کمیته ملی پارالمپیک:

معتقدم فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان از نگاه ورزش کشور، راهبردی ترین و مهم ترین فدراسیون است

دکتر کارگری گفت: سیاست کمیته ملی پارالمپیک نهادینه کردن جایگاه حقیقی ورزش جانبازان و توان‌یابان در ورزش کشور است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، دکتر کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک در مراسم معارفه دکتر کوهپایه زاده ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات بیان کرد: امیدوارم خداوند توفیق دهد در این ماه عزیز و عظیم بتوانیم در مسیر خودسازی و تعالی بهره لازم را ببریم. در آستانه ورود به سال جدید هستیم. آغاز سال ۱۴۰۳ را پیشاپیش به شما تبریک عرض می کنم. 

 وی ادامه داد: از زحمات همه همکاران طی این چند سال به ویژه در سال ۱۴۰۲ که به موفقیت تاریخ سازی کاروان کشورمان در هانگژو منجر شد تشکر و قدردانی می کنم. از دکتر اسبقیان به طور ویژه تشکر می کنم، ایشان در سال‌های مدیریتشان در فدراسیون اقدامات ارزشمندی به ثمر رساندند.

 رئیس کمیته ملی پارالمپیک افزود: معتقدم فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان از نگاه ورزش کشور، راهبردی ترین و مهم ترین فدراسیون است چرا که در این مجموعه به جامعه جانبازان و توان‌یابان خدمت می کنیم. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از این فدراسیون بازدید کردند و در جشنواره فرهنگی ورزشی جانبازان و توان‌یابان حضور پیدا کردند و بارها در سخنانشان به موفقیت ورزشکاران پارالمپیکی اشاره فرموده اند. همچنین سایر مسئولین کشور از موفقیت های ملی پوشان جانباز و توان‌یاب تقدیر و قدردانی کردند.

وی تصریح کرد: فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان مهم و ارزشمند است. شما در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو دیدید که ورزشکاران ما ۳۲ بار رکورد آسیا و جهان را شکستند و موفقیت تاریخی را خلق کردند. سیاست ما در کمیته ملی پارالمپیک بر این است که جایگاه حقیقی ورزش جانبازان و توان‌یابان را در ورزش کشور نهادینه کنیم. به همین منظور برای تداوم موفقیت های این فدراسیون که از زمان خسروی وفا آغاز شده و تاکنون ادامه دارد باید فردی برای ریاست انتخاب می شد که توانمندی، صلاحیت و شایستگی لازم را داشته باشد.

 رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پایان گفت: دکتر کوهپایه زاده فردی دین محور، اخلاق مدار، انسانی علمی و مدیر کاری است که می تواند مسیر فدراسیون را بر مدار موفقیت حفظ کند. کمیته ملی پارالمپیک هم همچون گذشته از فدراسیون برای رسیدن به اهدافش حمایت خواهد کرد.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu