1403/2/9

کد خبر: 137341

1402-12-27 20:08:20

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان:

با توسل به خداوند و ائمه اطهار (علیهم السلام) موفقیت های زیادی را خلق کردیم

اسبقیان گفت: با توسل به خداوند متعال و ائمه اطهار (علیهم السلام) موفقیت های زیادی را در رویدادهای بین المللی خلق کردیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مراسم معارفه رئیس فدراسیون، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات بیان کرد: امیدوارم بتوانیم از فیوضات ماه مبارک رمضان بهره کافی را ببریم. زمانی که در مجمع به عنوان رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و توان یابان انتخاب شدم با خداوند متعال و شهید گمنام آرمیده در فدراسیون عهد کردم با تمام وجودم درخدمت ورزشکاران این حوزه باشم. خداراشاکرم با توسل به خداوند متعال و ائمه اطهار (علیهم السلام) و تلاش شما همکاران، اعضای هیئت رئیسه، روسای هیئت های استانی توانستیم موفقیت های زیادی را در رویدادهای مهم بین المللی از جمله پارالمپیک توکیو، بازی های پاراآسیایی بحرین و هانگژو رقم بزنیم.

وی ادامه داد: در طول این چهارسال نتایج تاریخی را بدست آوردیم و در مسابقات جهانی و آسیایی ورزشکاران ما خوش درخشیدند. این فدراسیون علاوه بر بعد ورزش قهرمانی، در بخش فرهنگی نیز توانست در بین تمام فدراسیون های ورزشی در جایگاه نخست قرار بگیرد که بسیار ارزشمند است. معتقدم بخش فرهنگی و ورزش قهرمانی دوبال پرواز موفقیت هستند که امروز تمام دستاوردهای ما نتیجه همسویی این دوبال در فدراسیون بوده است.

اسبقیان افزود: علاوه بر موفقیت های کسب شده، با حمایت هاشمی وزیر ورزش و جوانان کفپوش سالن بسکتبال فدراسیون تعویض شد که بسیار اقدام ارزشمندی است که با حمایت وزارت ورزش و جوانان توانستیم فضا را برای تمرین ملی پوشان بسکتبال با ویلچر مهیا کنیم.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: امروز به دور از هر نگرانی فدراسیون را به دکتر کوهپایه زاده تحویل می دهم چرا که ایشان فردی متعهد، متخصص و توانمند است و به طور حتم با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک فدراسیون را در مسیر موفقیت حفظ خواهد کرد. در خاتمه از همه همکاران خدوم و پرتلاش تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم همه تلاش‌ها مورد قبول حضرت حق واقع شود.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu